Wednesday, October 12, 2011

d e a t h

-.-

^^ hye  , selamat malam . okay tiba tiba terpikir tentang kematian .
k e m a t i a n . 
saya pilih topik ni coz , pada hari selasa , ada ahli keluarga jiran saya telah
kembali kerahmatullah . saya juga terpegun melihat pengurusan jenazah nya ,
dan lagi menarik perhatian nya . bila seorang anak nya bersuara
" biar saya yang jadi imam solat jenazah ini "
fuhhh . sangat dramatik dan menyanyat hati . -.-
moga beliau ditempatkan di tempat orang orang yang beriman
insyaAllah . Amin :)

^^okay . hurm . sandi kan kalau mati ni . lagi lagi kalau kita kehilangan
orang yang benar benar kita sayang . lagi lagi lagi kalau orang tu sedang menyembunyikan
perasaan cinta terhadap seseorang . huu . 
okay . aku takut . besok aku tidak dapat menghirup udara yang segar lagi ,
tidak berjumpa kawan ku lagi , tidak berkomunikasi di alam facebook lagi .
tidak ada orang yang di gaduh lagi tiap tiap hari . tiada lagi orang yang boleh ku sakiti lagi .
tiada orang yang terima calling dari aku . tiada orang kau panggil bongok tongok otok !
hidup ni cuma sekali . so , isi la hidup kamu dengan aktiviti kamu yang 
boleh menghiburkan seseorang itu . hibur kan seja dia seperti hari esok dia 
sudah tiada . 

^^ anyway . saya maw minta maaf jika ada terkasar bahasa , 
buat kamu sakit hati . pinjam guna pakai duit kredit barang benda kamu .
minta maaf sangat sangat . selamat malam

-.-

No comments:

Post a Comment