Friday, October 21, 2011


^^ hello . hye blogger . selamat berhari sabtu semua . hows ur day  ? hope berjalan macam biasa ya . stay lancar sampai ke hujung :D . heheheh . okay . semalam . hari yang suram bagi aku , dan akan berlarutan sampai ke ................ erm . sampai ke mati kali . hehehe .


^^ 6 months and 5 days <  - - - -  apa ni ? hahaha . tidak tau apa tu . kamu rasa ? ea . itu kandungan yang ada di perut ku . :P hahahaha * n o n s e n s e ! . okay tidak mahu banyak komen . nanti ada pendapat yang tidak boleh di terima . kan ? susah tu lau begitu . suda la kita di kasi break , bising bising lagi kau pojan . haha . sangat hina ya . J


^^ banyak juga la aku cuba buat sama dia ni , pengorbanan kami . tukar no. P digi easy . belikan dia present , banyak juga present tu , lebih suda 5 6 item . haha . sikit kan ? ea . aku memang boy yang kedekut actually * b o n g o k . and then . tiap hari , jaga hatinya , tapi hati ku tidak di jaga . maka di buat lagi begini . haha . banyak lagi la . haha .


^^ some advices for you , myza , maw pesan ni  , kita hidup , jangan terlalu ikut hati , ikut hati mati . pernah dengar kan quotes tu ? hehe . oyeah . dia la tu . dia suda tu . J before you buat sesuatu perkara , fikir dengan cara , fikir sebelum nya , fikir semasa , fikir selamanya . hehe .


^^ okay . mulai hari ini blog ku yang kacak ini sunyi dengan picture mu . yang selalu aku vintage kan itu . hahaha . okey ? bye myza . pasti para blogwalking mcm tidak sangka tu , selama ni post tentang myza , macam tidak akan berpisah oo . hahaha . semua nya itu hanya mimpi . J buat yang terbaik untuk spm ya . buku rujukan sejarah yang aku bagi tu pasti memberikan kau harapan tu kalau study bagus bagus . hehe . okay la . bye . have a nice day J

^^ aku rasa aku macam gambar di atas ni bhua . ndk tau papa , terima surat . good bye . hahahah :)

C:

No comments:

Post a Comment