Thursday, October 27, 2011

new life begins :D

shake ur hand :D

^^ hai semua . hai pembaca , hai chatter . hai semua lagi . hahaha . kilik ! bengap . hows ur day ? become better oo what ? haa . bagus ? oyeah ! nice . :)
aku  ? gua baru buka langkah men . baru satu hari . haa . kenapa ? tiba masanya ku lepaskan kau , untuk mencari si dia yang lama kau cari itu . kau tunggu . haaa ! pojan mengarut ! 

^^ btw , thankx for da everything men . i like u . haha . <--- ayat ayat sengal . enda bhua . maksud ku . selama lebi 5 bulan lebi , aku tahan . jaga hati mu . makan dalam . sekarang . tiba masanya aku lepaskan semua tu . kau tau juga kan . aku jenis kuat mengalah sama kau . benda ni boleh settle kalau kau berubah . 

:)

^^ ada ka patut . malam tu baru ja begaduh . besok siang ok balik . malam lagi , time ketawa ketawa , happy happy dalam tex . ada tex menyumbang di situ ya . " yeyeh , *** besok pulang " wallaaawwaaaa . . ahaha . tu la aku bilang . tiba masanya aku lepaskan kau . untuk menemukan cinta mu balik sama si dia . . ehe . eh ! dia ada gf suda ? nevermind . sedangkan orang kawin boleh cerai , apakan kita ni lagi yang cinta cinta monyet . kalau bole tiap bulan tukar staff :P . hahaha . 

^^ i hope enjoy ur life . tenang kan fikiran . spm 2 minggu lagi . bye . good luck ea :)

No comments:

Post a Comment