Thursday, December 22, 2011

c o n g r a t u l a t i o n !



^^ okay  . direct to da point . 
congratulation to pb's member .
yang menduduki peperiksaan menengah rendah 
yang mengambil result ni hari . 

^^ razziq retrow , heizal daniel , shah putra .
semua lulus kan ? hehe . alhamdulillah .
ingat , jangan terlalu kecewa .
terlalu takbur dengan keputusan yang kamu dapat .
itu hasil titik peluh kamu kan ? 
so , better puas hati .
setelah sekian lama kamu belajar . hehe .

^^ ingat jugak , ni baru langkah awal .
permulaan pertama di menengah .
so . yang menentukan bukan pmr sebenar nya .
pmr ni untuk penentuan aliran sahaja .
bukan apa apa pun .

^^ aku pun pernah rasa juga macam kamu tahun lalu .
time tu . kami ambil result macam kamu la jugak .
seawal jam 10 , ready suda di sekolah . 
time tu aku ragu ragu p sekolah coz pakai seluar slack
dengan selipar . *bukan risau result . hahaha .

^^ sama jugak macam tahun ni punya hari .
kami ambil dulu pun hari khamis .
hee . and then aku jalan menuju masuk 
ke tempat mengambil result ( kantin sekolah ) ,
mula suda membaca baca . haha .
aku yakin aku dapat 4 atau 5 A . 
memang target ku suda . 

^^ aku pun tidak tau . rezeki masing masing . 
aku tanda tangan ja , baru di bagi result .
result ku 6 A 2 B .
whoaa . mata ku direct bulat setelah terima tu result .
aku tengok orang sekeliling ku , ada yang muka kesal menangis penyesalan .
ada yang menangis kegembiraan .
aku berfikir sekejap .
lalu naluri ku tiba tiba mengatakan .
" alhamdulillah . aku tergolong pada orang yang menangis kegembiraan "
whoa :) pulang keluar dari sekolah ,
besiul ba aku . jalan santai santai . muka happy .

^^ masuk kereta , mama ku menangis tengok result ku .
di peluk , di cium 
*maka parking depan gate sekolah . ramai orang , peduli la . haha
maybe itu hari ku . aku memang patut di peluk di cium . hehe .
mama ku kol abangku , bapaku semua . 
kata kata yang dilemparkan sama aku . 
" tahniah long . bapa bangga sama kau "
" waih . bole tahan kau long . "
" waaaa . memang kau la jugak . "
hahah . 

^^ cerita di atas bukan maw temberang . atau apa . 
tapi , aku masih terasa bahang menerima result pmr .
cuba lah nanti aku update blog ,
story ku macam di atas juga . 
tapi title nya pasal spm pulak . 
kan ? hurm . 2012 . aku spm . 
harap harap semua berjalan dengan lancar . 
insyaAllah . amin ! :)

No comments:

Post a Comment