Wednesday, November 2, 2011

bored week


hello blogger . sihat semua ? alhamdulillah . harap harap berkekalan ea . 
sekolah la kamu ya . xlama cuti tu . heheh . 
aku ?  aku cuti . cuti sakit . muahhahahaa . actually cuti ku sampai kemarin seja . tapi , tau lah , nakal kan .
so , ceritanya , selasa depan lah baru sekolah . after hari raya haji . hahahaha


nthen , skolah 4 hari , baru merdeka lah diri ku di tahun 2011 . tidak lah diri ku diabdikan lagi . 
rambut ku mula melebat lagi . hahaha . itu paling penting bagi pelajar lelaki di setiap sekolah di malaysia khusus nya . hahaha . *fakta mengeramput yang pernah aku buat .



semalam , lagi macam orang gila . on lappy , ada line , tapi tunggu kita maw menangis tunggu dia , baru dapat connect . punya otok betul ! . time maw mati suda , p ambil ps2 di bilik . naaa . 
tempat cd ndk tau mana . aku main satu game ja . GTa san andreas . pergh . lagi la . memory kad tidak da . memang newbie betul la . hahahahha . 



bosan bosan . jam 1 lebi . aku p tidur . haha . best  . rugi sapa yang tidak menikmati nya  . :D

No comments:

Post a Comment