Wednesday, November 2, 2011

love for me :)



^^ hye again :) i hope u enjoy to read my post . heee :)
okay , its about l o v e <3
love ? what is love
for me , cinta ialah suatu perasaan minat / kasih sayang / suka / etc
its about , sweet moment or bad moment
itu memang lumrah bagi orang yang bercinta . 



^^ tetapi , bagi aku , cinta tidak perlu di cari . kau cari , kau mati , hahaha . itu aku . 
ndk tau kamu . hehehe . .
cinta yang aku cari , biasanya mendatangkan kekecewaan atau bad bad moment la sama aku .
itu aku ! bukan kamu . heee . 
tapi . memang , law aku sendiri yang p cari . memang jelek , tidak bahagia . :)



^^ about minat ? oyeah . aku memang minat seseorang . tapi . 
aku percaya dengan quotes yang aku buat sendiri . hahaha
" cinta yang bahagia bukan dicari . tapi ia datang sendiri "
aku sangat pecaya dengan ayat tu . 
tapi bila aku single , aku tahan nafsu ku untuk p minta no orang . 
kecuali ada benda penting aku maw cakap selain soal soal 
relation ship :)



^^ ego ka kalau begitu ? its up to eu . tapi 
seriously . aku memang begitu . 
kamu tau juga kan . kumbang bukan seekor , bunga bukan sekuntum . 
heee . thats all . bye :)



^^ this is me . pojan / fauzan / fozan / fuzan / pau xan / shin chan :D

No comments:

Post a Comment