Saturday, November 12, 2011

remove it !


^^ hye olss ! today . i wanna say something . ermmm
aku di remove lalu di add and then di approve oleh nya sendiri guna fb ku . 
hahah . nice kan ? okay . 

^^ macamana aku tau ? sebab , selama ni , aku buka dia punya fb . 
tidak ble tengok wall . 
add as friend mesti . so , 
aku nemaw add la . biar seja . 
sebab aku tau . apa apa notify . sentiasa masuk di hp ku . 
jadi . aku tahu la . hahaha . 


^^ apa langkah langkah yang aku ambil ? okay .
langkah langkah nya . aku remove dia balek . 
and then . aku tukar pasword ku . 
* wink wink

^^ mudah kan ? ko jangan risau , aku ndak marah juga 
kau masuk suka suka p fb ku . 
so sekarang . kita tidak da talian apa apa suda . 
fb mu pun sudah ku remove . coz , dulu kau remove aku kan . 
n e v e r m i n d . 


^^ besar ba dunia ni . banyak lagi aku perlu terokai . 
daripada aku melayan masalah ku ni . 
better aku buat something yang ble kasi happy hari hari ku :)

thankyou myza :)

No comments:

Post a Comment