Monday, November 7, 2011

i try my best


^^ hye blogger . today , i wanna story about . si erm . 
kenapa myza  ? tidak da papa . sekarang kan aq recpl blk .
so . ia lah ! kita maw suasana yang dulu kan . hee :)


^^ aku cuba minta paswod fb nya . coz , dia sudah tukar . 
tapi . malang nya , dia macam agak sukar maw bagi ,
okai  . baiklah . mulai dari sini , sumpah , aku ndak ganggu  fb nya suda . 



^^ jangan ja jadi penyesalan sama ex q dulu , 
dia nemaw kasi pinjam aku hp nya , naa . 
macam penyesalan tu dia sampai sekarang . macam ndak di ambil berat diri nya .
sapa suruh , maw juga kan besecret secret . 
heee . 


^^ tapi aku memang gitu , kau ndak mau , 
okai , aku ndak paksa , dan aku tidak 
paksa kau lagi . tapi , dalam hal ni ,
maksud ku bukan yang kuning kuning tu ya . -.-
hal hal yang berkaitan sahaja . 

^^ thatz all . bye :)

No comments:

Post a Comment