Saturday, November 5, 2011

t i r e d -.-


^^ hello blogger . sihat ? gud . hadapi dengan sabar jika kita ada masalah . oke ? heee
okay . ini hari . saya sangat penat . kenapa ? oke . 
saya cerita dari satu satu pelan pelan . 
:P


JUMAAT : okay . selepas sembayang jumaat . dalam jam 3 , aku dan aban shah sniper .
ke bandar , coz terima income . siapa ndak maw kalau income kan . hehehe
cukup kenyang juga la kalau jalan sama jemari art creative . happy senantiasa perut ku . 
hahaha ! 
pada waktu malam pula , aku ada dinner di steamboat perdana club . 
and to things that makes me happy is ,
my mom , give me a licensed to drive the beloved car to perdana club . hahaa . 
after that . without permission of my family , i go to kongsi 10 .
jauh kan ? oyeah . sangat sangat kenangan la di situ ! .
jumpa peronda , direct blast ! matik ! >.<
yang ikut time tu , 
ree , chapeak , pyka , myz , putra and me as their jockey :P



SABTU : okay . bangun awal pagi ! p beli nasi kuning ayam d simpang dkat univilla . 
jam 6 . 30 am begitu . fuhhh ! . 2 bungkus oke aku makan . sedaaaaaaapppp !
hahaha !  . jam 8.15 begitu , putra datang rumah ku , 
coz kami ada kursus suntingan imej basic lightroom di heritage hotel . 
best ! banyak ilmu di pelajari kan . hee . 
okay . pulang , aku p rumah putra , suru bapa ku ambil di sana ja nanti . 
di wawasan . 
aku pulang sana coz ada barang aku ambil sana . 
pergh ! memang best la tu barang . kacak ya terus cewek ku . 
:P


BESOK / AHAD : bh , hari raya kan ? ngam laitu . sekarang pukul 2 pagi suda , 
aku belum rest lagi , dari iron baju tadi . 
untuk maw di pakai besok kan . 
nanti p kampung besok , aku maw bergaya dengan make up 
cewek ku yang terbaru :P
hahaha . 


^^ thatz all . bye blogger . have a nice day . :)

No comments:

Post a Comment